2 Kasım 2018 Cuma

Logo Bordro Veritabani Tablolari

Logo Go Plus için Bordro Plus;
Logo Tiger Plus için Bordro Plus;
Logo IK İnsan Kaynakları;
Ürünleri ortak veritabanı kullanır. Bu durumda ilgili database ‘e ait tablolar aşağıdaki gibidir.
L_PERSONELÇalışma Alanı Tanımları
L_SYSLOGKullanıcı Kaydı İzleme
L_LOGREPLog Records
LH_ROLLPARBordro Parametreleri
LH_PAYELEMGenel Çalışma Parametreleri
LH_FIRMPARKurum çalışma parametreleri
LH_WORKFLAGMesai bağlantıları
LH_LAWPARKanun Parametreleri
LH_USERTABKullanıcı/kanun parametre tab
LH_TYPEDEFTip tanımları
LH_DEFAULTÖndeğer tanımları
LH_QCODEKullanıcı tanımlı kodlar
LH_PERSONSicil Kartı
LH_PERIDINFNüfus Cüzdanı bilgileri
LH_PERFINSicil Mali bilgileri
LH_LAWCHGKanuni değişiklikler
LH_PERHISTSicil tarihçesi
LH_PEREXPRDeneyim Bilgileri
LH_PWORKFLGPersonel Ödeme Kesinti Bağlant
LH_CONTACTErişim bilgileri
LH_HEALTHSağlık Hareketleri
LH_FAMILYSicil Aile Bilgileri
LH_RELATIONSicil yakınlık İlişkileri
LH_TRANSTTF Satırları
LH_PERJOBDPersonel iş tanımları
LH_ASSIGNAtamalar
LH_PERQUALFSicil Nitelik Bilgileri
LH_PERFIXRSicil demirbaş kayıtları
LH_PERSPECDSicil Özel gün satırları
LH_PNTCARDPuantaj Kartı
LH_PNTLINEPuantaj Satırları
LH_PNTTEMPPuantaj Hesap Şablonu
LH_PNTDEFSPuantaj öndeğerleri
LH_PDEFLINEPuantaj Öndeğer Satırları
LH_PAYPERDBordro Dönem Bilgileri
LH_PERDPAYMDönem Ödemeleri
LH_LOANDEFBorç tanımları
LH_PERLOANBorç takip kayıtları
LH_JOBDESCİş tanımları
LH_JOBDLINEİş tanım satırları
LH_POSJOBDLPozisyon iş tanımları
LH_RANKDEFDerece Basamak Tanımları
LH_STAFFKadro tanım kaydı
LH_CARPLANSKariyer Planı
LH_PERFDEFPerformans Tanımları
LH_PERFPERDDönemsel performans değerlend
LH_PERFLNPerformans Değerlendirme Satır
LH_EDUCDEFEğitim tanımları
LH_EDUCPLANEğitim Plan Detay Satırları
LH_EDUCPREEğitim Önkoşul tanımları
LH_EDUCREGEğitim Kayıtları
LH_PEREDUCPersonel eğitim kayıtları
LH_EDUCEVALEğitim değerlendirmesi
LH_INSTDEFEğitmen tanımları
LH_EDUCPLCEğitim yeri tanımları
LH_EDUCREQEğitim talepleri
LH_EDUCQLFEğitim Nitelik İlişkisi
LH_REMINDERHatırlatıcı
LH_QUALFDEFNitelik Tanımları
LH_FIXREGDemirbaş Tanımları
LH_EXPENSEMasraf kayıtları
LH_SPECDAYÖzel gün tanımları
LH_APPRJBaşvuru projeleri
LH_APPRJLNBaşvuru proje adım/aşamaları
LH_APNOTICEBaşvuru/duyuru planları
LH_APPWORKSBaşvurulan İşler
LH_PERREQAçık kadro talepleri
LH_APPRJREQİhtiyaç belirleme
LH_APPNOMProje başvuru bilgileri
LH_APPLETKayıtlı mektuplar
LH_GENINFOGenel Bilgiler
LH_ERRORBakım bilgileri
LH_EDUCRELEğitim ilişkileri
LH_PERDDEFPerformans Dönem Tanımları
LH_PERFGRDPerformans Değerlendirme
LH_FISERVFiili itibari hizmetler
LH_PERAWARDPersonel Ödül/Ceza Tanımları
LH_PERPAYÖdeme Kesinti Satırları
LH_STAFFENTKadro/pozisyon kartları
LH_STAFHISTKadro/pozisyon tarihçesi
LH_PERFTRGTPerformans Hedef Grupları
LH_PNTLNDETPuantaj farkı detay satırları
LH_DIFFCARDİntibak kartı
LH_JOBFAMLYİş ailesi
LH_JOBFAMLNİş ailesi üyeleri
LH_CARMATRXKariyer matrisi
LH_CPTRGLNKariyer planı hedefleri
LH_CPINTSLNKar. Planı Yetk.Başl.Düzeyleri
LH_CPEDUCLNKar.Planı Gelişim Faaliyetleri
LH_CPQLFLNKar.Planı Yetkinlik Gelişimi
LH_CPINTLNKariyer planı görüşmeler
LH_CARSUGSKariyer önerileri
LH_PERFSUMPerformans Özet Bilgileri
LH_ACTIVITYAktivite tanımları
LH_VACGROUPİzin grup tanımları
LH_VACGRPLNİzin grup satırları
LH_CRITCGRPKritik grup tanımları
LH_CRIGRPLNKritik Grup Satırları
LH_TIMEPLANZaman Planlama Kayıtları
LH_ACTPLNLNAktivite Plan Satırları
LH_VACTRANSİzin devir bilgileri
LH_WORKDAYSÇalışma Günleri
LH_EDUCFIRMEğitim Kurumları
LH_APPNTCLNGörüşme/test satırları
LH_WORKCALÇalışma Takvimi
LH_WORKCALLNÇalışma Takvimi Satırları
LH_SIMINFOSicil Emsal Bilgileri
LH_PRJREGProje Takibi Bilgileri
LH_PRJPLNLNProje Aktivite Satırları
LH_RIGHTGRPYetki Grubu Tanımları
LH_RIGHTGLNYetki Grubu Tanım Satırları
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi